شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بررسی مشخصات نیسان کیکس 2017

۲۱۶ بازديد

نیسان کیکس بعد از اینکه ۶ جایزه از پرافتخارترین جوایز در برزیل و آمریکای لاتین را دریافت کرد، به دریافت جایزه هفتم نیز نایل شد.

مجله مشهور Quatro Rodas در برزیل نیسان کیکس را بهترین خرید سال ۲۰۱۷ در کلاس SUV معرفی کرده است.

نیسان کیکس ۱٫۶ SV با تکیه بر طراحی و قیمت مناسب خود، گزینه‌های دیگر را شکست داد. خبرنگاران فنی خودرو در مورد آن چنین گفتند:

«نیسان کیکس بهترین تعادل میان امکانات و قیمت را برقرار کرده است. نیسان کیکس یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروها در این کلاس از نظر نگهداری و مالکیت است و از نظر قیمت لوازم یدکی و هزینه نگهداری در کارکرد کمتر از ۶۰ هزار کیلومتر، جزو ارزانترین‌ها محسوب می‌شود.»

تولید نیسان کیکس در برزیل در ماه ژوئن در مجموعه صنعتی نیسان در شهر ریسنده در ایالت ریو دو ژانیرو آغاز شد. با تکیه بر تولید محلی، اکنون پرفروش‌ترین مدل برند نیسان در بازار داخلی برزیل، با تنوع بیشتر، امکانات استاندارد جدید، تجهیزاتی که اولین بار در این کلاس عرضه می‌شوند و ترکیب رنگ‌های دوگانه برای بدنه ارائه می‌شود.

نیسان کیکس یک خودروی کاربردی است که برای غلبه بر شرایط شهری ساخته شده است. کیکس یکی از اولین مدل‌هایی است که از فلسفه حمل‌ونقل هوشمند نیسان برخوردار می‌شود. این یک اقدام نوآورانه در درازمدت است که نحوه انتخاب سیستم انتقال قدرت برای خودروها، نحوه رانندگی با آنها و آمیزش آنها با جامعه را دگرگون می‌کند. نیسان کیکس ترکیبی از نوآوری‌های فناوری، ضریب آیرودینامیک پایین، سبک‌ترین وزن در کلاس خود و یک سیستم انتقال قدرت پیشرفته به همراه جدیدترین نسل گیربکس XTronic ضریب پیوسته است.

نیسان کیکس در نظر عموم خریداران خودرو یک برنده محسوب می‌شود. این امر باعث فروش بسیار موفق این خودرو در برزیل شده است. انتظار می‌رود این خودرو با توجه به تعداد جوایزی که تا به امروز دریافت کرده است، در کشورهای آمریکای لاتین نیز فروش موفقیت‌آمیزی داشته باشد. این جوایز عبارتند از:

  • برنده عنوان بهترین SUV سال ۲۰۱۷ توسط فدراسیون خبرنگاران خودرویی قاره آمریکا
  • بهترین کراس‌اوور آمریکای لاتین در آمریکا
  • برنده عنوان بهترین SUV کوچک توسط نشریه L’Auto Preferita در برزیل
  • برنده عنوان بهترین SUV وارداتی توسط برنامه Top Car TV
  • برنده عنوان بهترین SUV سال و دریافت جایزه بهترین توسط مجله Car and Driver در برزیل
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.